Denuncia social

La Associació de Treballadors de l’Audiovisual (ATRAU) ha manifestado en un comunicado su profunda decepción ante la campaña institucional promocionada por la Generalitat Valenciana, realizada por la productora VIMEMA Films, afincada en Barcelona, en colaboración con la madrileña COLECTIVO 17, y que lleva por título ‘Orgull de ser valencians’.
Según denuncia la Plataforma Valencianista, Montaverner, municipio gobernado por el PP acogió ayer una polémica Trobada d´Escoles en valencià, la cual contó con banderas esteladas independentistas catalanas.
El partido político SOM Valencians lleva recogidas ya 23.098 firmas solicitando que la Generalitat Catalana retire de su página web la consideración de las Fallas, la Moixaranga, les Fogueres de Sant Joan, el aceite de la Serra d´Espadà, los jardines botanicos de Valencia, la ciudad de Morella, l'Albufera, la marjal de Pego-Oliva, les salines de Santa Pola o el Misteri d'Elig como parte de la c
La sociedad se conciencia contra la corrupción y se moviliza para participar en la finalización de esta lacra social.
L'associació valencianista per mig d'una queixa que ha entregat en el PROP, la qual reproduïm a continuació, denuncia la presència de símbols no estatutaris i que no representen al poble valencià.
Som Valencians llamenta el totalitarisme de l'Alcalde de Meliana que ha rebujat escriure en el "Llibret" de les festes de Sant Isidro de les pedania de Roca-Cuiper, per estar escrites en les Normes ortografiques de la Real Acadèmia de Cultura Valenciana, conegudes com "Normes d´El Puig" i rebuge apoyar la Llengua valenciana, equiparant-se en la portaveu de Ciutadans Carolina Punset
La Asociación Víctimas Metro 3 Julio, 43 muertos + 47 heridos = 0 responsables, da por concluidas las concentraciones según a anunciado hoy en su última concentración.
La situacio social es deteriora de portes a les votacions. Conforme s'acosta el temps per a les votacions la situacio social i els problemes de la ciutadania es deterioren, molt mes encara quan els sondejos no donen a un clar guanyador i tots els partits es centren en obtindre un major tros del partiç. Com a mostra un boto.
El Partido Popular de la Comunitat Valenciana condena el ataque frontal que se ha producido en Agullent contra principios básicos en democracia como son el pluralismo político y libertad ideológica, el consenso, la convivencia y el respeto, así como la utilización y manipulación de menores para ello instigada por Escola Valenciana y amparada por el alcalde de la localidad, Jesús Pla, de Comprom
Actituts dogmatiques son aquelles que no accepten discusio, que s'accepten perque si, perque si s'entra a raonar ixen dubtes que no troben explicacio i poden trencar la credibilitat. Per aixo son dogmes, perque estan per damunt de la rao i se defenen encara que siguen afirmacions insostenibles.